A guidance approach for the encouraging classroom / Daniel Gartrell.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3012.2 G3.3 1997 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 171850 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3012.2 G3.3 1997 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 171849 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
LB3012.2 C8.3 2003 Disciplina con dignidad / | LB3012.2 C8.3 2003 Disciplina con dignidad / | LB3012.2 C8.3 2003 Disciplina con dignidad / | LB3012.2 G3.3 1997 A guidance approach for the encouraging classroom / | LB3012.2 G3.3 1997 A guidance approach for the encouraging classroom / | LB3012.4 A7 G7.2 La autoridad (pedagógica) en cuestión : una crítica al concepto de autoridad en tiempos de transformación / | LB3012.4 A7 G7.2 La autoridad (pedagógica) en cuestión : una crítica al concepto de autoridad en tiempos de transformación / |
There are no comments on this title.