Cómo dar respuesta a los conflictos : la disciplina en la enseñanza secundaria / coord. G. Casamayor.
Material type: TextSeries: Biblioteca de aula ; 128 | Pedagogía. Teoría y prácticaPublication details: Barcelona, Esp. : Graó, 1999Edition: 2a edDescription: 159 pISBN: 8478271880Subject(s): Disciplina escolar | CONDUCTA ESTUDIANTIL | Conducta de vidaLOC classification: LB3011.5 | C6.4 1999Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 C6.4 1999 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 190850 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 C6.4 1999 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 179724 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 C6.4 1999 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 169368 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 C6.4 1999 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 307598 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 C6.4 1999 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 307597 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 C6.4 1999 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 179727 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 C6.4 1999 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 179726 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 C6.4 1999 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 179725 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 C6.4 1999 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 169369 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 C6.4 1999 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 179728 |
Total holds: 0
There are no comments on this title.