Ciencia con creatividad / Marcelo L. Levinas.

By: Levinas, Marcelo LMaterial type: TextTextPublication details: Buenos aires : AIQUE, 1994Edition: 5a edDescription: 114 pISBN: 9509003603Subject(s): Ciencias naturales -- Estudio y enseñanza (Elemental)LOC classification: LB1585 | L4.2 1994
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1585 L4.2 1994 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 177598
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1585 L4.2 1994 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 177597
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1585 L4.2 1994 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 196306
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1585 L4.2 1994 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 195227
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1585 L4.2 1994 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 130508
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1585 L4.2 1994 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 130507
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1585 L4.2 1994 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 195228
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1585 L4.2 1994 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 130506
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
LB1585 L4.2 1994 Ciencia con creatividad / LB1585 L4.2 1994 Ciencia con creatividad / LB1585 L4.2 1994 Ciencia con creatividad / LB1585 L4.2 1994 Ciencia con creatividad / LB1585 L4.2 1994 Ciencia con creatividad / LB1585 L4.2 1994 Ciencia con creatividad / LB1585 L4.2 1994 Ciencia con creatividad /

There are no comments on this title.

to post a comment.