El poder del aprendizaje consciente / Ellen J. Langer : tr. Ana María Peonesa.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L3.68 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 245273 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L3.68 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 237883 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L3.68 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 237884 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L3.68 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 245272 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L3.68 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 237882 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L3.68 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 182194 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L3.68 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 182195 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L3.68 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 245274 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
LB1060 L3.68 El poder del aprendizaje consciente / | LB1060 L3.68 El poder del aprendizaje consciente / | LB1060 L3.68 El poder del aprendizaje consciente / | LB1060 L3.68 El poder del aprendizaje consciente / | LB1060 L3.68 El poder del aprendizaje consciente / | LB1060 L3.68 El poder del aprendizaje consciente / | LB1060 L3.68 El poder del aprendizaje consciente / |
Traducción de: The Power of Mindful Learning
There are no comments on this title.