Didáctica : aportes para una polémica / Angel Díaz Barriga.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.2 D5.3 1995 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 194092 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.2 D5.3 1995 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 196381 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.2 D5.3 1995 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 189091 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.2 D5.3 1995 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 194091 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.2 D5.3 1995 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 178180 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.2 D5.3 1995 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 178179 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.2 D5.3 1995 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 245693 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
LB1025.2 D4.6 El destino indivisible de la educación : propuesta holística para redefinir el diálogo humanidad-naturaleza en la enseñanza / | LB1025.2 D5.3 1995 Didáctica : aportes para una polémica / | LB1025.2 D5.3 1995 Didáctica : aportes para una polémica / | LB1025.2 D5.3 1995 Didáctica : aportes para una polémica / | LB1025.2 D5.3 1995 Didáctica : aportes para una polémica / | LB1025.2 D5.3 1995 Didáctica : aportes para una polémica / | LB1025.2 D5.3 1995 Didáctica : aportes para una polémica / |
There are no comments on this title.