Didácticas especiales : estado del debate / Mónica Carozzí de Rojo ... [et al.] ; comp. Gustavo Iaies.
Material type: TextSeries: DidácticaPublication details: [Buenos Aires] : Aique, [1998]Edition: 5a edDescription: 157 pISBN: 9507011315Subject(s): ENSEÑANZA COMO PROFESION | Educación primaria -- América Latina -- Planes y programas | EnseñanzaLOC classification: LB1025.3 | D5.3 1998Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.3 D5.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 196372 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.3 D5.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 178177 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.3 D5.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 189092 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.3 D5.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 194100 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.3 D5.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 194099 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025.3 D5.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 178178 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
LB1025.3 D5.3 1998 Didácticas especiales : estado del debate / | LB1025.3 D5.3 1998 Didácticas especiales : estado del debate / | LB1025.3 D5.3 1998 Didácticas especiales : estado del debate / | LB1025.3 D5.3 1998 Didácticas especiales : estado del debate / | LB1025.3 D5.4 Dificultades del aprendizaje escolar / | LB1025.3 D5.4 Dificultades del aprendizaje escolar / | LB1025.3 D5.4 Dificultades del aprendizaje escolar / |
There are no comments on this title.