Educar en la diversidad : estrategias de intervención / Eugenio González.
Material type: TextSeries: Educar ; 4Publication details: Madrid : CCS, 1996Edition: 2a edDescription: 248 p. : ilISBN: 8470438573Subject(s): Innovaciones educativas | Educación -- Fines y objetivosLOC classification: LB1027 | G6.6 1996Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 G6.6 1996 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 176769 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 G6.6 1996 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 191816 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 G6.6 1996 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 176768 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 G6.6 1996 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 205566 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 G6.6 1996 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 205567 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 G6.6 1996 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 205565 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | |||||||
LB1027 G6.6 1996 Educar en la diversidad : estrategias de intervención / | LB1027 G6.6 1996 Educar en la diversidad : estrategias de intervención / | LB1027 G6.6 1996 Educar en la diversidad : estrategias de intervención / | LB1027 G6.6 1996 Educar en la diversidad : estrategias de intervención / | LB1027 G6.6 1996 Educar en la diversidad : estrategias de intervención / | LB1027 G7.58 Nuevas metas en la reforma educativa / | LB1027 G7.58 Nuevas metas en la reforma educativa / |
There are no comments on this title.