Mediación en la escuela : convivir y aprender / Stella Maris Alcaide, Analía Elena Ravenna, María del Carmen Guala.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 A4.5 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 191962 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 A4.5 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 216846 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 A4.5 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 208619 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 A4.5 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 208618 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 A4.5 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 266099 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 A4.5 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 266098 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB3011.5 A4.5 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 185923 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
LB3011 W328 La disciplina escolar : propuesta de trabajo en el marco global del centro / | LB3011 W328 La disciplina escolar : propuesta de trabajo en el marco global del centro / | LB3011.5 A4.5 Mediación en la escuela : convivir y aprender / | LB3011.5 A4.5 Mediación en la escuela : convivir y aprender / | LB3011.5 A4.5 Mediación en la escuela : convivir y aprender / | LB3011.5 A4.5 Mediación en la escuela : convivir y aprender / | LB3011.5 A4.5 Mediación en la escuela : convivir y aprender / |
There are no comments on this title.