Carta a una profesora : alumnos de Barbiana.

Material type: TextTextPublication details: México : Cultura Popular, 1978Edition: [Nueva ed.]Description: 139 p. : ilSubject(s): EDUCACION - -- INNOVACIONES - -- ITALIA | MAESTROS - -- FORMACION PROFESIONAL - -- ITALIALOC classification: LB1725 I8 | C3.8 1978
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1725 I8 C3.8 1978 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 59047
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1725 I8 C3.8 1978 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 59055
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1725 I8 C3.8 1978 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 59054
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1725 I8 C3.8 1978 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 59051
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1725 I8 C3.8 1978 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 59056
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1725 I8 C3.8 1978 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 59052
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1725 I8 C3.8 1978 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 59053
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1725 I8 C3.8 1978 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 59048
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1725 I8 C3.8 1978 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 59050
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1725 I8 C3.8 1978 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 59049
Total holds: 0

Título de la cubierta: La institución escolar y la práctica educativa : lectura no.1.

A la cabeza de la cubierta: Universidad Pedagógica Nacional. Area de Investigación, Maestrías

Fotocopia

There are no comments on this title.

to post a comment.