Amazon cover image
Image from Amazon.com

Acción socioeducativa : modelos, métodos, técnicas

By: Contributor(s): Material type: TextTextSeries: socioculturalPublication details: Madrid : Narcea, 1997.Description: 251 páginasISBN:
  • 8427711891
Subject(s): LOC classification:
  • LC191 G4.418
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC191 G4.418 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 190413
Libro por horas Libro por horas Bib. Gregorio Torres Quintero Colecciones especiales Planta alta Bibliografía básica LC191 G4.418 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available (Préstamo por horas) 188568
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC191 G4.418 (Browse shelf(Opens below)) Ej.8 Available 336043
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC191 G4.418 (Browse shelf(Opens below)) Ej.9 Available 336044
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC191 G4.418 (Browse shelf(Opens below)) Ej.10 Available 336045
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC191 G4.418 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 179213
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC191 G4.418 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 179212
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC191 G4.418 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 188569
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC191 G4.418 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 188570
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC191 G4.418 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 190777
Total holds: 0

Es bibliografía básica de la Licenciatura en Pedagogía.

(También localizas un ejemplar en el "Area de Reserva")

Bibliografía Básica (BGTQ)

There are no comments on this title.

to post a comment.