Diseñar y enseñar : teoría y técnica de la programación y del proyecto docente / Pedro Hernández.

By: Hernández, PedroMaterial type: TextTextPublication details: Madrid : Narcea, 1998Edition: 2a edDescription: 350 [2] p. : cuadrosISBN: 9788427708693 (13 digítos); 8427708696 (10 dígitos)Subject(s): Enseñanza | Educación -- PlanificaciónLOC classification: LB1025 | H4.3 1998
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1025 H4.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 178118
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1025 H4.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 220381
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1025 H4.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 221573
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1025 H4.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 201201
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1025 H4.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 201200
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1025 H4.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 201199
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1025 H4.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 189336
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1025 H4.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 178117
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1025 H4.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 307759
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1025 H4.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 307758
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1025 H4.3 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 307757
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.