Introducción a la investigación de mercados : un enfoque para América Latina / Marcela Benassini.

By: Benassini, MarcelaMaterial type: TextTextPublication details: México : Pearson Educación, 2001Description: xvi, 240 p. : il. + 1 cd-romISBN: 970260091XSubject(s): MERCADO - -- INVESTIGACIONLOC classification: HF5415.3 | B4.5
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Notes Date due Barcode Item holds
Disco Compacto Disco Compacto Bib. Gregorio Torres Quintero
Mostrador de préstamo Planta baja
Materiales complementarios y otros recursos electrónicos  HF5415.3 B4.5 (Browse shelf(Opens below)) Available Solicítalo en el mostrador de préstamo 339197
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General HF5415.3 B4.5 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 195815
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.