La educación Baritú separada : sus implicaciones para una Namibía independiente / Frank Christián Hermanus Moller.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LA2090 N3 H4.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 130846 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
LA2090 B5.5 S4.5 Higher education and employment en Botswana / | LA2090 C1.6 L3.38 Una experiencia de ruralización de la enseñanza : el IPAR y la reforma camerunesa / | LA2090 C1.6 L3.38 Una experiencia de ruralización de la enseñanza : el IPAR y la reforma camerunesa / | LA2090 N3 H4.3 La educación Baritú separada : | LA2090 T5 K5.6 Planning non-formal education in Tanzania / | LA21 B7.38 Ideología y educación / | LA21 B7.38 Ideología y educación / |
Tesis (Doctorado en Pedagogía) -- Universidad Nacional Autónoma de México. Facultad de Filosofía y Letras, 1980
There are no comments on this title.