Amazon cover image
Image from Amazon.com

Teoría y práctica de la integración escolar : los límites de un éxito / Antonio Fortes Ramírez.

By: Material type: TextTextSeries: Educación para la diversidadPublication details: Málaga, Esp. : Aljibe, 1994.Description: 145 pISBN:
  • 8487767184
Subject(s): LOC classification:
  • LC3986 E5 F6.7
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro por horas Libro por horas Bib. Gregorio Torres Quintero Colecciones especiales Planta alta Bibliografía básica LC3986 E5 F6.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available (Préstamo por horas) 240276
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC3986 E5 F6.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 221540
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC3986 E5 F6.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 214230
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC3986 E5 F6.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 202481
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC3986 E5 F6.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 204108
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC3986 E5 F6.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 212022
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC3986 E5 F6.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 204106
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC3986 E5 F6.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 206874
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC3986 E5 F6.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 190460
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC3986 E5 F6.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 204107
Total holds: 0

(También localizas un ejemplar en el "Area de Reserva")

Bibliografía Básica (BGTQ)

There are no comments on this title.

to post a comment.