Educar en tiempos inciertos / Mariano Fernández Enguita.
Material type: TextSeries: Pedagogía. Razones y propuessas educativas ; ; 8Publication details: Madrid : Morata, 2001Description: 127 pISBN: 8471124696Subject(s): Sociología de la educaciónLOC classification: LC191 | F4.3Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC191 F4.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 244700 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC191 F4.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 206462 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC191 F4.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 206460 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC191 F4.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 206461 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC191 F4.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 237582 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC191 F4.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 244698 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC191 F4.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 244778 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC191 F4.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 244699 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
LC191 F4.3 Educar en tiempos inciertos / | LC191 F4.3 Educar en tiempos inciertos / | LC191 F4.3 Educar en tiempos inciertos / | LC191 F4.3 Educar en tiempos inciertos / | LC191 F4.3 Educar en tiempos inciertos / | LC191 A2.2 La acción educativa social : nuevos planteamientos / | LC191 A2.2 La acción educativa social : nuevos planteamientos / |
There are no comments on this title.