000 00933nab a2200289 a 4500
005 20210219161938.0
008 991125s1985 mx 000 0 spa u
035 _aUPN01000194654
100 1 _aDe la Fuente, Jesús
100 1 _ujfuente@ual.es
222 _aINFANCIA Y APRENDIZAJE =
222 _bJOURNAL FOR THE STUDY OF EDUCATION AND DEVELOPMENT
245 _aHow regulatory teaching impacts university students' perceptions of the teaching-learning process : the role of theacher training
260 _aMadrid, España
300 _a375-385
362 0 _a2013 Vol. 36, no. 3, sept.
653 0 _aESTUDIANTE UNIVERSITARIO
653 0 _aPROCESO ENSEÑANZA-APRENDIZAJE
653 0 _aFORMACION DOCENTE
653 0 _aAPRENDIZAJE AUTORREGULADO
700 1 _aBerbén, Ana Belén García,
700 1 _uberben@ugr.es
700 1 _ecoaut.
700 1 _aZapata, Lucía,
700 1 _ecoaut.
905 _aArticulo
999 _c166755
_d166755