000 | 02124cam a2200241 a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MX-MxUPN | ||
005 | 20241002110251.0 | ||
008 | 190527s2001 sp fr 100 0 cat d | ||
035 | _aUPN01000230736 | ||
040 |
_aMX-MxUPN _bspa |
||
041 | 0 | _acat | |
050 | 4 |
_aLB3415 _bJ67 2001 |
|
111 | 2 |
_953808 _aJornades de reflexió i formació sobre el rol, perfil i funcions del professor de psicologia i pedagogia a la secundaria _n(4° : _d2001 : _cBarcelona) |
|
245 | 1 | 3 |
_aLa salut i el grau de satisfaccio del professorat és clau ! : _bIV jornades de reflexió i formació sobre el rol, perfil i funcions del professor de psicologia i pedagogia a la secundaria |
260 |
_aBarcelona : _bGrup de Treball de Secundaria del COPC, _c2001. |
||
300 | _a1 volumen (varias paginaciones) | ||
505 | 0 | 0 |
_tLa salud de los profesores : influjo de trabajo profesional en la personalidad del educador / _rJosé M. Esteve. -- _tLa motivación del profesorado : una visión mediante espejos / _rIgnacio Montero García Celay. -- _tLa satisfacción del profesorado como objetivo de formación permanente / _rEva Bach. -- _tL' estrés del docent a educacio infantil / _rJudit Campuzano, Mireia Espín, Sonia Maña i Gemma Miquel. -- _tEstrés laboral i suport social dins d'una institucio educativa : análisi des del punt de vista de l'organitzacio que aprén / _rFrancesc Marro i Fantova. -- _tBurnout o el síndrome de estrés laboral de asistencia / _rJuan José Prieto Contreras. -- _tL'estrés en la formacio de base dels docents : que es dona de fromació i qué s'hauria de donar / _rJoan Riart. -- _tDades sobre els efects que produeix la tutoria en els docents de secundaria / _rJoan Riart i Vendrell. -- _tDiari d'un proffesor estressat / _rElisenda Sendra i Juanpere. -- _tL'setres del docent esoé / _rJ. Reig i Fito, L. Castellano i Baños. |
650 | 4 |
_953807 _aMaestros de escuela secundaria _xEstrés laboral _vCongresos |
|
650 | 0 |
_953815 _aMaestros de escuela secundaria _xSatisfacción laboral _vCongresos |
|
902 | _bVíctorGodínez/021024 | ||
942 |
_2lcc _cLIBRO |
||
999 |
_c202831 _d202831 |