000 01326nam a2200313 4500
003 MX-MxUPN
005 20240712153458.0
007 cr |||aaa|||||
008 240711t2022 wauad|||o|||| 00| 0 eng d
020 _a9780309093767
040 _aMX-MxUPN
_bspa
_cMX-MxUPN
_eaacr2
041 _aeng
050 4 _aLB1028.76
110 2 _952734
_aNational Academies of Sciences, Engineering, and Medicine (U.S.)
245 1 0 _aImagining the future of undergraduate STEM education :
_bproceedings of a virtual symposium
_h[recurso electrónico en línea]
260 _aWashington, DC:
_bThe National Academies Press,
_c©2022.
300 _a1 recurso en línea (132 páginas) :
_bilustraciones, gráficas, PDF
506 0 _aAcceso abierto
650 4 _952738
_aEstudiantes de minorías
_xEstudio y enseñanza (Superior)
_zEstados Unidos
650 4 _aCiencia
_xEstudio y enseñanza (Superior)
_zEstados Unidos
_910100
650 4 _952735
_aTecnología
_xEstudio y enseñanza
_zEstados Unidos
650 4 _952736
_aIngienería
_xEstudio y enseñanza (Superior)
_zEstados Unidos
700 1 _952763
_aAlper, Joe.
_d1954-
_eponencia
700 1 _952764
_aBeatty, Alexandra S.
_eponencia
700 1 _952765
_aBrenner, Kerry
_eponencia
856 4 0 _uhttps://doi.org/10.17226/26314
902 _bMaríaRobles/110724
942 _2lcc
_cLIBRO-E
999 _c211488
_d211488