000 | 01018naa a22002417a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20250829233005.0 | ||
007 | cr |||aaa||||| | ||
008 | s2007 -us |||fou||| 001 0 eng d | ||
040 |
_aMX-MxUPN _bspa _cMX-MxUPN _eaacr2 |
||
041 | _aeng | ||
099 | _aPE1128 | ||
100 |
_aEspinosa, Linda M. _957536 |
||
100 |
_aLópez, Michael L. _957537 |
||
245 |
_aAssessment considerations for young english language learners across different levels of accountability _h[recurso electrónico en línea] |
||
300 |
_a1 recurso en línea (63 páginas) _bPDF |
||
500 | _aEs bibliografía básica de EEAILE | ||
650 | 4 |
_aInglés _xEstudio y enseñanza _918 |
|
650 | 4 |
_aInglés _xEstudio y enseñanza (Secundaria) _95708 |
|
650 | 2 |
_aEvaluación académica _913444 |
|
856 | _uhttps://www.pew.org/en/research-and-analysis/reports/2007/08/11/assessment-considerations-for-young-english-language-learners-across-different-levels-of-accountability | ||
902 | _aMaiella Martínez / 29082025 | ||
942 |
_2lcc _cART-E |
||
999 |
_c213910 _d213910 |