Amazon cover image
Image from Amazon.com

Personalizar la evaluación / Saville Kushner ; tr. de Tomás del Amo.

By: Material type: TextTextSeries: Pedagogía. Educación críticaPublication details: Madrid : Morata : Fundación Paideia Galiza, 2002.Description: 231 pISBN:
  • 8471124726
Subject(s): LOC classification:
  • LB2822.75 K8.6
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.75 K8.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 244604
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.75 K8.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 244647
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.75 K8.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 244602
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.75 K8.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 225759
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.75 K8.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 225758
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.75 K8.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 220892
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.75 K8.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 244603
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.75 K8.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 225820
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.75 K8.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 225760
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.75 K8.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 225819
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.75 K8.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 220893
Total holds: 0

Título original: Personalizing evaluation

There are no comments on this title.

to post a comment.