Amazon cover image
Image from Amazon.com

Análisis de la práctica docente propia : antología complementaria / coord. Xóchitl Leticia Moreno Fernández.

Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: México : UPN, 1994.Description: 106 pISBN:
  • 9682976529
Subject(s): LOC classification:
  • LC5309 U59 P8001-3 1994 AC
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC5309 U59 P8001-3 1994 AC (Browse shelf(Opens below)) 1 Coleccion SEP 145493
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC5309 U59 P8001-3 1994 AC (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 145498
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC5309 U59 P8001-3 1994 AC (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 145499
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC5309 U59 P8001-3 1994 AC (Browse shelf(Opens below)) 1 Coleccion SEP 145492
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC5309 U59 P8001-3 1994 AC (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 145494
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC5309 U59 P8001-3 1994 AC (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 145496
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC5309 U59 P8001-3 1994 AC (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 145501
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC5309 U59 P8001-3 1994 AC (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 145500
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC5309 U59 P8001-3 1994 AC (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 145497
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LC5309 U59 P8001-3 1994 AC (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 145495
Total holds: 0

"Licenciatura en educación Plan 1994"

There are no comments on this title.

to post a comment.