La comprensión del número y la educación progresiva del niño según Piaget / Evelyn Lawrence, T. R. Theakston y Nathan Isaacs ; tr. Marie Thérése Cevasco.
Material type: TextSeries: Biblioteca del educador contemporáneo. Serie menor ; ; 78Publication details: Buenos Aires : Paidós, 1968Description: 113 pSubject(s): Piaget, Jean, 1896-1980 -- Crítica e interpretación | Concepto de númeroLOC classification: LB775 P49 | L3.28Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB775 P49 L3.28 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 83878 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB775 P49 L3.28 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 14839 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB775 P49 L3.28 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 259 |
Total holds: 0
There are no comments on this title.