Estrategias docentes : enseñanza de contenidos curriculares y desarrollo de habilidades de pensamiento / Paul D. Eggen y Donald P. Kauchak ; tr. Dafne Mehaudy.
Material type:
- 968166468X
- LB1027.3 E3.3 2001
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Colecciones especiales Planta alta | Bibliografía básica | LB1027.3 E3.3 2001 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available (Préstamo por horas) | 201343 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027.3 E3.3 2001 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 221965 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027.3 E3.3 2001 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 201342 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027.3 E3.3 2001 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 221966 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027.3 E3.3 2001 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 227331 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027.3 E3.3 2001 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 227333 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027.3 E3.3 2001 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 227332 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027.3 E3.3 2001 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 201356 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027.3 E3.3 2001 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 221964 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027.3 E3.3 2001 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 203276 |
(También localizas un ejemplar en el "Area de Reserva")
Bibliografía Básica (BGTQ)
Traducción de: Strategies for teachers : teaching content and thinking skills
There are no comments on this title.