Evaluación de instituciones educativas / Jaime Ricardo Valenzuela González.

By: Valenzuela González, Jaime RicardoMaterial type: TextTextPublication details: México : ITESM : Trillas, c2004Description: 270 p. : cuadros, diagramas, grafsISBN: 9682460786 (10 dígitos); 9789682460784 (13 dígitos)Subject(s): Evaluación educativa | Escuelas -- Dirección y organización | Administración educativaLOC classification: LB2822.75 | V3.3
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB2822.75 V3.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Checked out 31/05/2024 232682
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB2822.75 V3.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Checked out 31/05/2024 232681
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB2822.75 V3.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Checked out 31/05/2024 300057
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB2822.75 V3.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Checked out 31/05/2024 300059
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB2822.75 V3.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Checked out 28/05/2024 300053
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB2822.75 V3.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Checked out 28/05/2024 300056
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB2822.75 V3.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Checked out 28/05/2024 300058
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB2822.75 V3.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 232683
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB2822.75 V3.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 300054
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB2822.75 V3.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 300055
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.