La Mente no escolarizada : cómo piensan los niños y cómo deberían enseñar las escuelas/ Howard Gardner; traducción de Ferran Meler-Ortí.
Material type: TextSeries: Temas de educación ; 35.Publication details: Barcelona, España : Ediciones Paidós Ibérica, 1993Description: 292 pISBN: 8475099351Subject(s): Niños de edad preescolar | Primera infancia- Psicologia educacional | Procesos de aprendizaje- Niños de edad preescolarItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Colecciones especiales Planta alta | UNESCO | 372.3 "1993" GAR (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Disponible (Préstamo en sala) | U7113 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Colecciones especiales Planta alta, Collection: UNESCO Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||||
372.2 =20 "1995" TOR Enhancing the skills of early childhood trainers / | 372.2: 80.931.5 (493) =40 ACT Activites d'expression : | 372.3 "1993" ALT Alternativas de atención a la primera infancia en la familia, en la escuela y en la comunidad. | 372.3 "1993" GAR La Mente no escolarizada : | 372.3 (-77) =20 "2002" HAD No. 3 An Integrated approach to early childhood education and care / | 372.3 (-77) =20 EDU No. 1 Education of children o to (+,-) 6 years in the developing countries : | 372.3 (-77) =20 LAN No. 3 Pre-school education in developing countries : |
There are no comments on this title.