Amazon cover image
Image from Amazon.com

Mejora de la calidad educativa en México : posiciones y propuestas / coordinadores, Francisco Miranda López, Harry Anthony Patrinos, Ángel López y Mota.

Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: México : Consejo Mexicano de Investigación Educativa, 2007.Edition: 1a edDescription: 247 p. : gráficas., tablas, figurasISBN:
  • 968754239X
Subject(s): LOC classification:
  • LB2822.84 M6 M4.4
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Colecciones especiales Planta alta UNESCO LB2822.84 M6 M4.4 (Browse shelf(Opens below)) Ej.10 Available U205
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.84 M6 M4.4 (Browse shelf(Opens below)) ej.9 Available 333374
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.84 M6 M4.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 321319
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.84 M6 M4.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 321320
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.84 M6 M4.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 286971
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.84 M6 M4.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 321318
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.84 M6 M4.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 291341
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.84 M6 M4.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 300999
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.84 M6 M4.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 300998
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General LB2822.84 M6 M4.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 286862
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.