El aprendizaje de las ciencias : implicaciones de las "ideas previas" de los alumnos / Roger Osborne, Peter Freyberg ; tr. Jorge de Lorbar.

By: Osborne, Roger, 1940-1985Contributor(s): Freyberg, Peter [coaut.]Material type: TextTextSeries: Educación hoyPublication details: Madrid : Narcea, 1998Edition: 3a edDescription: 289 p. : il., figsISBN: 9788427708877Subject(s): Ciencia -- Estudio y enseñanza (Elemental) | Ciencia -- Estudio y enseñanza (Secundaria) | Maestros -- Formación profesionalLOC classification: LB1585 | O8.2 1998
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1585 O8.2 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 326204
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1585 O8.2 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 326205
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1585 O8.2 1998 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 326206
Total holds: 0

Título original: Learning in science : the implications of children´s science

Compra

There are no comments on this title.

to post a comment.